Salutări

O pagină pentru cei pasionați de cultivarea legumelor , pentru cei ce iubesc

Varză pe balcon

Varză de toamnă

plantele dar mai ales pentru cei care ar vrea sa le cultive și nu știu cum . Nu sunt un expert în cultivarea plantelor , nici nu cred că voi ajunge expert dar de-a lungul timpului am învățat să cultiv pe balcon și prin gradină tot felul de plante și legume și ceea ce m-a determint să scriu pe acest blog este faptul ca am cunoscut foarte multe persoane care admirau munca mea . Grădinăritul l-am facut din pasiune , nu m-am gândit niciodata la un profit , cred că profitul vine de la sine . Nu mă refer la acel profit financiar , nici măcar nu mă refer la producțiile record , mă gândesc doar la acea stare de bine , de liniște , de satisfacție la care se ajunge când dintr-o sământa vezi cum crește o plantă care apoi crește si fructifică . O grădină , o terasă ,un balcon , sunt locuri unde pasiunea se

Ardei gras pe balcon

Ardeiul gras

poate transforma în frumusețe , în utilitate … Cine nu are nevoie de pătrunjel în bucătărie ? Cine nu mănâncă un ardei iute , cine nu folosește plante aromate pentru a pregati mâncăruri gustoase ? Toate acestea se pot cultiva cu ușurintă chiar și pe pervazul geamului . Dar nu numai atât , eu cultiv pe balcon roșii , ardei grași , ardei iuți vinete , cultiv cam toate legumele … La început mi se parea că nu voi reuși , chiar am eșuat de multe ori , dar , am învățat si acum cultiv cam toate legumele adaptându-mă la spațiul disponibil . Sper după toată aceasta experiență să pot ajuta cu câteva sfaturi pe cei care ar încerca dar nu au suficient curaj să înceapă cultivarea legumelor pe spații mici . Nu este deosebit de dificil , nu e nevoie de investiții , puțină pasine și putină muncă și încet vin și satisfactiile .

 

Posted on Octombrie 3, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. salut, Cornel. interesant si cu bun gust. acesta este comentariul meu
    felicitari!

  2. Buna. Este nemaipomenit de interesant. Cum scapati de musculita alba definitiv ? Poblema mea , la a doua vecina este focar .

Lasă un răspuns

Fier forjat RO

Fier forjat Online

lauradafina

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

TulipRed

Appassionata di botanica e buona forchetta. Insieme visiteremo i giardini più belli d'Italia.

Dott.ssa Ilaria Rizzo

PSICOLOGA - PSICOTERAPEUTA Esperta in Disturbi d'ansia-Attacchi di Panico e Psicologia della Coppia

Giardino3G, giardinaggio, giardiniere

Giardiniere, giardinaggio, manutenzione del verde. Macerata

GourmetGabriella

Abbandonarsi ai Piaceri per ritrovare il Benessere

gradinadeacasa2

Cultivarea legumelor pe spatii mici si pe balcon,

